Strona głównaBiznesIdealne gadżety dla klientek butików internetowych – kubki z nadrukiem!

Idealne gadżety dla klientek butików internetowych – kubki z nadrukiem!

W sieci znajdziemy mnóstwo butików internetowych, które oferują dokładnie ten sam asortyment. Prawdę mówiąc nawet ceny, jak i metody promocyjne nie różnią się wiele, dlatego statystyczny klient może mieć problem z określeniem, gdzie robi zakupy. Jeżeli jesteś właścicielem sklepu internetowego i chcesz zostać w świadomości klienta, zobacz jak to zrobić.

Zapewne od razu zapytasz się nas, czy kubki reklamowe są dobrym rozwiązaniem? Z doświadczenia odpowiemy, że każdy gadżet, który pozwala na codzienny użytek jest najlepszą reklamą. Wystarczy przeanalizować proces zakupowy statystycznej Polki.

Od myśli, do realizacji, przy dobrej kawie

Kiedy najczęściej pada pomysł o zakupie nowej sukienki czy spodni? Najczęściej rano, gdy chodzimy po domu z kubkiem mocnej kawy i szukamy czegoś, w co się obecnie ubierzemy. Nie jest to łatwe, ponieważ w szafie nigdy nie ma na tyle dużo ubrań, aby zadowolić kobietę. I właśnie wtedy rodzi się myśl – może nowa sukienka? Przydałaby się bluzka.

Od pomysłu do realizacji nie zawsze jest długa droga – wystarczy dostęp do internetu. Czy to z telefonu czy komputera, szybkie wyszukanie ubrania, wybór rozmiaru, opłacenie i gotowe. Dlatego to, gdzie dokona się zakupów jest przypadkowe, chyba że..

Te kubki z nadrukiem zawsze pod ręką..

Pamiętasz, że ta statystyczna Polka chodzi po domu z kubkiem z kawą? A co, jeżeli ten kubek byłby prezentem przy poprzednich zakupach? A może wygrana w konkursie? Pojawi się myśl – chcę kupić coś nowego, odłoży kubek i zauważy nadruk reklamowy. Co zrobi? Sprawdzi obecną kolekcję w Twoim sklepie internetowym. Pozostanie w tym miejscu, świadomie dokona wyboru, bo nazwa butiku będzie wciąż widoczna na ceramice.

Tak się buduje długofalowe relacje z klientami. Może te kubki reklamowe nie będą się zwracać od razu po ich wręczeniu, jednak zawsze zwiększają szansę na finalizację zakupów, niż tysiące podobnych reklam Twoich i konkurentów. Jak zatem widzisz, jest to całkiem opłacalna forma reklamowa.

________________________________________________________________________
ARTYKUŁ SPONSOROWANY | Drogi czytelniku powyższy artykuł może być materiałem reklamowym (artykułem sponsorowanym), który został napisany lub zlecony przez reklamodawcę. 

Więcej artykułów

Popularne